awakewake

nu har jag vaknat :) o ska fixa mig. jag har hunnit med att duscha också btw men asså de e inte så intressant. jag ska till rönninge och möta upp Magda (Michaela), Anders (Ante) (Andreas) & johan som bara har ett namn :) aja, jag e lite nervös att inte håret hunnit torka tills bussen går 1 för att jag måste platta det för de ser förjääääävligt ut.. hehe aja i natt blire (trorJa) io -.- jag vet inte hur dom lyckats tvinga med mig till det lilla nördstället x) men men jag har Magda som e lika intresserad som jag så vi kan nog hitta på en hel del kul på stället :).. (jag får inbilla mig de för att inte totalvägra sen) haha. nu ska sminket på. och då blir det en annan Ém som jag känner igen i spegelen ;D 
puss på er söta!

 

bjuder spå en sjuuukt sliten bild men så ser jag ut just nu (mitt hår e rellativt rakt för de har inte krullat upp sig än)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0