cp-ryck

asså, jag får verkligen min cp-ryck några gånger om dan! och då blir jag verkligen konstig!! haah asså folk som känner mig och ''varit mrd mig'' ver verkligen vad jag snackar om! sen kan jag faktiskt vara helt normal i mellanåt men när jag får min cp-ryck så måste jag verligen försöka hålla kooll på vad jag säger.. hahahaha asså mm ville bara säga de! + en sak jag kom på när jag skulle sova en kväll på lägeret är att GrodaNs (johannas) lillnagel äe så jäääääävl liten! de är helt sjukt! konstig sak att tänka på men den e verkligen inte stärre än min hjärna.. nej men en .. snabbmackaron! eller en halv sån! haha asså jag garvar åt den för mig själv just nu.. aja de var bara det jag vill säga pusshaj





bilder på johannas lill nagel man ser inte så bra ''/


cp?



mer cp?



mest cp!!



här e när jag blivit normal igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0