en till pundering..

.. och ett svar

Asså jag stör mig verkligen på almänna toaletter! asså dom tillexempel på donken! man e jätte kissenödig o ska gå på toa.. & det är skiiiiiitlång kö -.- och inte nog med det! jag har komit fram till att det tar ca. 5-10 minuter för varje person! vad gör dom där inne!? bajsar? svar nej! jag har kommit fram till att hur många väljer att bajsa på en almänn toalett varje gång?
1. man e typ bara bajsnödig max2 ggr om dan o e på toa max6   så sanneroliken att varje person bajar som e före en själv e 0.
2. vem vill baja på en almän toa?
3. tänka vad piinsamt om det är en snygging efter i kön !!

neej så jag har kommit fram till att det inte kan vara så! så vad gör dom! jag vet fan inte nån borde ha ett svar! det tar ju en jädrans tid! så jag kom fram till att jag tror att 95%  sitter där med sina Iphones och checkar in på fb.. ''sitter på donken toan och blir kvitt mina behov..!?'' den teorin tror jag verkigen på! asså hallå alla checkar ju in 24/7 på allt dom gör.. iof har jag inte sett någon sån incheckning än.. men den dagen jag gör det ska jag be till gud och gör en soldans hade jag tänkt!!! 1 % bajsar och 4% är små fjortizar som tar massa egobilder! men inchekningarna e det som tar över!! enligt mina uträkningar 

så nu vet ni varför det tar en sån tid i kön på almänna toaletter!





ushhh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0