hallå där

idag ahr jag och GrodaN hängt jöh :D först drog vi o sola o sen blev de pride där vi träffa lite folk. blev hemgång tidigt eftersom jag ska besöka nya skolan imorgon ''/ haha, btw på hemvägen såg vi den här killen som dansar till skumma låtar i stockholm! haha asså vi gick av! lägger upp bilder och en video snart. blir säkert några mer videos på andra lustiga saker :) aja, nu så kollar jag på tv och känner mig retan trött (wtf! derri kl är halv 10) men men. lägger upp lite bilder på han och någon på mig nu, sliten som jag e ;D tänkte börja videoblogga en gång i veckan. komentera om de e en bra ide, annars gör jag de inte ;) allt för er babe´s
puss



johannas o min fina sl-märken ;)



haha serriöst!



..



fiin pose ;)




hahahha










just när jag tänkte ''han kan inte ha några vänner''..






kom han!!




lagom sliten så var tvungen o ta hjälp av min tjockid kompis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0