hej hopp

nu har jag vaknat, ocg ska lägga mig i badet med ett glas... OBÓY :) och deppa för att sommarlovet e slut snart ''/ det  är helt sickt hur fort det har gått! ena dagen har man hel sommaren framförsig och tänker på alla planer för sommaren i badharet och hux flux ska man lägga sig och tänka på det som HAR hänt.. asså e fett depp asså. (jag tänker bäst i badkaret det e derför.. annars går det inte så fort för mig att komma fram till saker, grodan brukar hjälpa mig med den delen) aja slipper iaf gå tillbax till gammla rålis, utan ska t björknäs :) ska bli ganska kul endå med lite nytt.. :)
idag ska johanna och jag leka om att går som det ska, annars får jag hitta på en plan b puss haj!



fining jag e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0