hemma nu

idag har det varit en underbart trevlig och lärorikdag i skolan och har tagit in all lädom jag bara kunnat! så otroligt välgörande! asså driver! e redan trött på allt! aja efter skolan drog jag till nackaforum o köpte ptesenter t min mamma för hon fyller somsagt år idag.. ca 23 år :) aja GRATTIS mamsen.
aja hon kommer hem snart o då ska vi handla mat :P orkar verkligen inte, men hon fyller ju så måste vara lite gullig! skippa t.o.m min och Linneas pluggonsdag för henne! du ska vara stolt över mig Mamma! aja uppdaterar sen



pappa fick också vara med.. men grattis mamma!



nöjd med mina köp faktiskt

Kommentarer
Postat av: emma

va din mamma 10 när ho fick dig?

2011-08-31 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0