Hemma

nu e jag hemma :) jag drog ju på träning och vi sprang.. hadde serriöst en nära döden upplevelse aja sen drog jag till david och duscha och fixa mig ;) sen blev de ung med Bianca, Josefin, Saga osv kan inte alla namn suger på det.. haha vi gick till ett tält där vi fick sätta på kondomer på en träpinne och sen lära oss om könssjukdomar och grejer.. fick kondom för att vi gjorde de x) haha sen så gick vi lite och sen tappa jag bort dom, träffade emmie, jeppe, david, osv (är serriöst sämst på namn) drog starx där efter för mamma villde de (i´m a good girl (a) ) aa david följde mig till slussen :) söt han e :D och mamma hämt mig slussen. aa så nue jag hemma och har käkat lite :P ska slagga snart :)
puss



haha, jag e alltid lika fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0