hemmma nuuuw

jag e hemma och satt mig på balkongen med ett glas (efterlängtad) obóy :) shhiiieet nice ;)
jag palla serriöst inte packa upp idag om de e någon som undrar.. och imrogon kommer jag lägga upp lite bilder :D saknar alla fina tjejer grymt reda, hade det skit kul :) msk och 60 killar  och träningar heeeeela tid ;) haha, e lagom sliten nu asså men hade ingen lust att åka hem direkt ;) ska vell sova tidigt ;) aja efter tågresan hem som var ganska flummig med alla övertrötta tjejer drog jag och pappa till en sushi restaurang och åt sushi (aa för de e ju verkligen inte de man gör där) ;) aja puss puss skriver nog (inte säkert altså) ;) sen
puss



jag och pappi i midsommras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0