@holywoodfruar

nu e det holywoodfryar-dags! de e så jäääääääääääääävla bra! 

men men, det var fan en nice dag. vi börja halv 10. asså värsta tajkonklassen. haha skiitroliga! vi snackade mest på alla lektionerna för man gick igenom allt.. men asså trot eller ej! den här klassen e VÄRRE på att snacka o driva med lärare än min gammal :O asså orkar inte! aja vi hade hemkunskap som sista lektion.. vi gjorde gröt x) haha jag tving killen jag va med diska ;) haha lika slö som vanligt.. aja efter drog jag och en SKIT gullig tjej som heter Linnea till hennes stall o fick rida på hennes söta lilla toto! medans hon red på sin kompis ena häst o kompisen red på den andra av hennes! vi red ut o var jätte mysigt! 

aja alla var skitgulliga. 

puss bloggfan!

 


linnea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0