@home

nue jag hemma och trot eller ej men målvaktskläderna har kommit!! (inte hjälmen och handsaknar då -.- men men de klarar jag mig utan efter som jag har extra handskar hemma och fick låna en gjälm idag av laget :D var faktiskt coolare än vad jag trodde.. lite anorlunda jämfört med bilden.. aja ni får se bilderna nedanför.. ja jag var i stan med amanda, köpte en chilatte mums förtsatte lite på stan öpte en strass navelpiercring plupp orkar inte lägga upp en bild på den.. sen gick vi t kungsan påvägen fick vi en ''vasa mellanmål'' vi tog o blev nöjda.. vi trodde de typ var hallon och blåbäsryooghut med lite flingor.. men det var SYLT med flingor bläääääää skiit äckligt! jag inte gilla ;) men men den slängde jag då en tant satte sig bredvid migs som också hade gått förbi ståndet där dom delat ut.. hon var fet! och hon öppnade så hastigt (var vell hungrig som vanligt..) o de skvätte över hela mig uchh! lite surt gick vi iväg o kolla på skor! me like ! aja sen mötte jag upp Fabbe snacka lite, hämtade hjälmen och sen drog båda till slussen o sen hem. hemma fick jag målvaktsgrejorna somsagt, det var min underbara dag ;D

puzz


var tvungen o sudda ut ansigtet eftersom jag såg cp ut



här me ;)



yeeah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0