jag ''råkade'' somna

haha, jag pallade verkligen inte skriva igår så ni får de inlägget idag istället ;) haha


den mycket goda meren ;)!!



jag igår med smiglasögon.. asså jag fattar att inte man kan bli så ful med dom! :O





igår på tåget var det en jätte arg tant som stirrade superargt på några mörka killar som sprang omkring som faan! o när dom kolla bort kollar hon med ''killer eyes'' men när dom kollar på na kollar hon bort x) jag gick av!!




mamma hade gjort de myssigt :)

jag äter fiint som vandligt



vadå sugen :O ??



såhär kommer jag se ut om nåt år när jag har ätit upp mig till en riktig squachare.. för er som inte vet vad de är å e de kvinner som får betalt för att sätta sig på män och dom är alltid jätte feta! dom får ca 2000 i timmen :O snabba pengar asåå..



like this! mitt framtida jobb ;D '




mamma hadde en dansuppvisning.. -.- alltid så kul att se på.. vad e de för fel påhenne? den som tar henne ger jag 10 spän vem vill ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0