Kebab mannen

nu har vi varit nere och käkat kebab, mumsigt men känner sig som en stor griiiiis nu ;) heh men ibland får man :)
aja, nu liger alla ink hunden i soffan och kollar på lyxfruar på bevelyhills (kan inte stava.. som ni vet/märkt)
det blir vell läggdags om ett tag. imorgon ska jag först möta upp fabbe (min nya tränare) och eftersom inte hjälmen hinner komma tills träningslägret så får jag låna en av msk :) sen blire shoping med Amanda, vet intte om det bara blir fönstershoping eller om något får följa med mig hem ;) puss på er och god natt. kommer nog inte blogga mer för ikväll.. men vem vet om jag inte kan somna kanske de blir så.. ni får lite bilder på dagen ;)





jonglerat



lekt med ollar ;D





dagens outfit till kebaben x)



tryckt i mig godis på de också.. bäst att lägga på sig innan träningslägret! :O

puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0