lite svar på komentarer

Julia om hajhaj:
krya på dig gumman <3

svar: tack vad söt due <3




David om utgång:
DU ÄR SÅ JÄVLA HET EM!

svar: ibland såå ;)



Anonym
om skolan: ¨
ska du bya skola? isf varför? :)

svar: det har jag skrivit innan, men kan ta de igen..
ja det ska jag, det är för att
1. alla bra lärare byts ut mot alla cp lärare,
2. det tar jätte lång tid att åka in dit..
3. lite privata skäl.
hoppas due nöjd



hej einar mattson om utgång:
DAAMN! SEXAPPEAL!!!!

svar: jaa, jag e verkligen det ;) <3 love you



... om telefon:
asså den där johan verkar feeett het :o

svar: hmm, vem han det vara? :O x)



anonym om utgång:
shit vad snygg du blivit Em!



svar: jaa, jag har mina stunder x)



the sexy one om fortsätt komentera nu sötisar:
fan vad fet du är em! så fucking äckligt! du tror verkligen du är något! fan vad vidrig du är. asso du fattar inte själv hur patetisk du är. tycker fan synd om dig.

svar: jaa, vad trokigt at du tycker så. men vad e meningen att säga de till mig, asså de känns inte så kul att du sitter och skriver så till mig och inte kan skriva ditt riktiga namn ''/ jag kan inte förstå vad de är för mening att skriva så? vad vill du ha sagt? vad lixom ger de dig att säga att jag e ful, fet och äcklig. du kan inte riktigt ha alla hästar hemma..




anonym
om länkar:
älskar den killen! är typ min idol <3
fin blogg <333

svar: visst e han kul!
tack, vad söt due :)




Anonym om svar:
Heeej :)
Är du kär i någon eller gillar du någon? :D

svar: haha, njaa inte direkt.. fast vem vet, snart kanske ;D



tyra om bestämmt:
gud va tråkigt att du byter skola eem :(
men lycka till i din andra1!
Puss på dig :) <3

svar: nawwie, vad sör du e, puss på dig med och kommer och komma och hälsa på :)<3



<3 om utgång:
har du tränat under sommaren? du ser smalare ut nu. du verkar alltid vara snygg, är du nöjd med ditt utseende?
kram

svar: jaa, vi fick ju ett chema av våra nya tränare hur vi skulle träna, men såå överdrivet mycke var de inte. njaa, asså vissa dagar tyckar man att man är huuuur snygg som hellst. och andra dagar gråter man av skratt för man e så ful, som tillexempel idag ;)



bjuder på en gammal nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0