MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

hej nu är jag hemma och äter! massor av mat! helt hysteriskt med mat!! nee skoja äter typ restenr från igår.. aja haha på elevensval eller vad de nu heter så har jag matte/no och hamnade med i en gruppp med några och vi hade en ''5 min rast'' och då staae dom på sån här grej så allt man gör på sin iphone låter.. -.- asså o så på lektionen så skulle petter som han heter fixa då man hörde över hela klass rummet ''Iphone på'' ''iphones säkerhets kod skall skrivas'' ''1***'' ''nu är ipone upplåst'' ''du har klickat på inställningar'' då läraren sa stäng av! vi gjorde som han sa.. ''iphone stängs nu av'' åhhhhh ajg orkar inte!! men sen efter fick dom fixa tillbaka :P aja sen så drog jag o andreas och petter från skolan. andras gick hem åt ett annat håll och petter gick med mig till busstationen o väntade på min buss.. (han blev INTE ALS tvingad och typ dödshotad.. nejnej) ;)
aja snart träning så puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0