mongolder

haha, btw glömde säga, när Groda>N och jag satt på Donken så var de ett par brevid oss med en enorm kvinna på alla sätt och en pytte liten kille på alla sätt! o jag bröt ihop så äntligen när jag böra skärpa mig (och johanna med för den delen) så kollade hon lite till höger och började vrida huvet rakt fram samtidigt hon sa ''alla är olika'' och sen bröt hon i hop totalt!! o jag fatta juh inte varför för ens jag vände mig om.. där hadde hissen öppnats och 6 mongolider (med olika cp-störningar) sittade ut lite uppspelt ut ur öppningen ! jag bröt ihop jag med o vi garva typ 10 min !! asså de var så jävla komiskt!!.. okej skit elak jag vet! men de här är min humor! skadeglädje och sånt här! elakt men kan inte rå för de x)
haha aja puss



like this :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0