när jag kom hem..

.. så låg det KÖNSHÅR  i hand fataer uschh! nej jag bah skoja de gjorde de inte.. såg derimot ett städprogram där det gjorde de ushhhhhh! haha myysit o se när man åt mat (som jag lagat själv, pro eller vad?) aja idag åkte jag till rönninge :) hängde lite där o sen åkte hem! på penedltåget snacka jag med grodaN! har inte träffat henne på sjuuuukt länge :( höll typ på att börja grina! aa för att jag har sån sjuk humor :D haha aja nu ligger jag iaf i soffan och njuter av ''Real housewives of beverly hills'' så jävla bra (inte lika bra som svenska holywoodfrukar! som börjar snart btw!! haha

kommer bilder på lägret men pallar verkligen inte!! men fortsätt läs min blogg lika flitigt som ni gjort!

puss


sommaren 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0