nu..

.. så e jag hemma. ska ut och springa och sen laga lite käk ;) är ju mästerkocken själv asså ;) haha aja. ikväll blir det bára hemma och kolla på tv o chilla. kanske snacka lite i den lilla aparaten som jag är grovt beroeende av.min bäääääbis ;D ska kolla lite planer för imorgon. hehe det e en hemlis vad jag ska gör förstår ni.. a secret thing. kanske är jag en hemlig agent som ska spionera på min nakna granne som brukar ha nudistfester på dagiset kanske? :O haha nee de är jag inte ljög bah (suprise) fast de där med nudist grannen och dagiset är 100% sant, skit äckligt/super kul om ni frågar mig. har ni någon sån hos er? njaa inte riktigt va :O ? haha aja ska springa nu pöss!



barnvändligt



icce barnvädligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0