nue jah hemma

de var en jätte fiin skola! haha! jag ska få en egen data av skolan :O öhh, vaffan är de här täbkte ja ;) nej men det var en jättemysig skola. så byebye rålis and hello björknäs ;)
nu så ligger mamma o jag i sängen, hon läste typ en likabehandligsplan.. (fatta no life) o jag sitter me datan :)
ska snart ringa upp klubbhuset (dom vi beställt innebandymålvaktskläder av) o se varför inte resten av kläderna kommer ''/ börjar blir lite bråttom nu för om jag inte får den kan jag inte följa med på träningslägret men men de löser sig. ska kanske t priden en snabbis sen.. har inge bättre för mig eftersom min sötnos jobbbar ''/
uppdaterar senare puss





mamma e lite trött ;) jag e lite elak som laddar upp ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0