rubrik sökes

jepp nu e jag hemma efter en lång duskution med hänke och hustav om vad handtag e och efter ett långt snacka med fullis som tyckte jag skulle bli toy boy till 100% och sen när jag sa att jag ville plugga klart skaffa ett bra jobb o bli rik tyckte han att jag var underbar o smart.. haha åkte buss hem med en annan kille i min klass men han gick av orminge centrum o jag fortsatte till där jag bodde ;) så nu blire göra klart läxan,  laga klart maten käka!!! byta om, packa målvaktskaker och möta upp sofia hedberg (en tjej i mitt lag på slussen :) så puss o hejdå sålänge :)



för det är ju sååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kul att plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0