sorry..

sorry för att jag uppdatera bajs dåligt igår! men jag tänkte blogga när jag kom hem. men jag ladda upp massa bilder och balhbalhblah, då internet helt plötsligt sluta funka :( aja men nu funkar de :D

igår var jag först på hamburg börs (tagit reda på hur de stavas) och fixade med mamma, daniel och åsa inför en aoudition för personal som vill börja på antingen wallmans eller hamburg börs ;) aja var inte där så länge. sen drog mamma och jag och tog en sushi i väntan på att pappa skulle skriva klart kontraktet till nya lägenheten som ligger på bergsgatan/pipersgatan :) aja när pappa kom på gick vi upp och kolla. JÄÄTE FIIN! :) bianca ringde efter o frågade om vi skulle påä prieden tillsammans så så bläv de :) där träffade vi mycke undliga människor hahaha och kolla på upträdanden! jätte bra draghow nummer. de var en grupp från holland och en annan som heter dark ladies och den består av dom snyggaste conny och lillis :) jag tror nog att prieden förklaras bäst i bilder, så här får ni en bildbomb ;)



hamburger börs



såhär mycket gjorde jag på hamburge börs ;)



hahahahaha! pappegoj-tanten från sommar i sverige! kolla pappegojan! den hade kjol! x) I SAMMA TYG SOM HENNES KLÄDER!!



höll mig nästan för skratt..



.. och så kolla hon på mig så då kunde jag inte hålla mig als.



mina homies simon och thomas! haha Frank var ju med i byggslaget så jag och mamma var ju med i sista programmet o träffa dom där ;)  (haha simon dissa thomas på bilden såå de e derför han ser lite stött ut och jag as garvar)



aww fiina x)



jag och bianca



sööta chyer asså



ni förstår har juh tränat lite i sommar ;)



stylade mitt aCCess ;)













den holländska gruppen


        ^                                                                   ^
         l                                                                     l
vissa hade jävligt kul!!                          och andra inte!!




någonn tyckte de var högt och att jag skulle ha domhär.. ;)




















Dark Ladies (conny och lillis)



när jag kom hem :P



vah såhär sugen på obóy



och såhäääääär sugen på mat! ;)


vissa bilder blev väldigt små.. men aja ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0