svar

ska svara lite på komentarer ;)

anonym om sorry..:
äter du p-piller? är de derför du har så stora bröst? vill gärna veta!

svar: neej de gör jag verkligen inte.. har ingen anledning x) så jag har inte gjort nån ting för att få min tuttar större,


bianca
om sorry..:
HAHAHA, em äter du p-piller så att du får så stora bröst? hahahaha

svar: haha kanske gör det i smyg endå x) nee de gör jag inte.




tjej om fattar inte grejen.:
em det är så jävla rätt! vaenda ord stämmer, fattar inte heller varför?
fin blogg :)

svar: ne vet, patetiskt. tack du :)



- om today:
du är snygg hur du än gör :$

svar: haha tack A****** , haha vad söt due ;)



lagret om skype!!!!:
HAHAHHA JAG ORKAR INTE LEIAS ÄR SÅ JÄVLA EFTERBLIVEN :')

svar:haha just nu tycker jag att de roligaste är att du skrev lagret x')


hoppas ni e nöjda :)


haha sitter fortfatande i pyamas



snygg chey!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0