svarar på lite komentarer nu rååå

felicia♥ om ghost wisper:
fin blogg! :)

svar:tack sötis :)



Hampe om @home:
Riktigt fräscht :)

svar: haha jaa ;)



Lisa om @home:
de var faktiskt snyggt Em :) saknar dig

svar:facktiskt!? :O din bajskorv ;) <3 skanar dig med



haha om nu har lilla jag vaknat:
mer video-inlägg! du är så jävla rolig. fattar inte vad du gör, men de blir så kul.. xd
krya <3

svar:haha jaa men försöker vell inte vara tråkig iaf ;) tack du



.. om Kebab mannen:
ofta du jonglerar? varför? vad är det bra föer? :0

svar: jaa du, det undrar jag också ;) nee men jag skulle typ lära mig det i sommar för att ha mer bollkontroll i mål serru ;)




mammilammi om videoinlägget som skulle kommit upp igår:
HAHAHHAAHA Einar "Dynamitharry" Mattson! SÅ RÄTT!
hehe men du är söt du gummsan :D <3

svar: hur många namn ska jag ha egentligen! Einar mjukrumpa dynamitharry mattsson.. haha jaa ibland så lyckas jag me de med ;)



Hampe om videoinlägget som skulle kommit upp igår:
hahah rökande dagisfröken bästa på länge ;)

svar: hiihii, ja ibland så lyckas jag faktiskt vara lite skojig, inte ofta men ibland!!


.. om videoinlägget som skulle kommit upp igår:
vad sör du är em haha wiskey drickande, rökande dagisfröken x) <3

svar: sött vet jag inte riktigt, men tack :)



så de var alla puss på er alla! <3


såhääääääär kul hade jag i stallet en gång.. helt onödig bild.. men gillar bilder som e lite fula på mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0