ung08

tjaa, jag tror inte någon har missat att det är ung08 ;) ska lägga upp lite bilder från förrgår och berätta om igår eftersom att jag inte tog några bilder eftersom min mobil försvann typ bajsläng höll på att dö


förrgår

först mötte jag upp Elin och michel och några till och var ett tag :)


sen träffa bella, julia och rebecca då jag kom på den roliga idén haha
TITTA MUSEN ÄLSKLING.. sorry min humor :P



sen fick jag en grundlig lektion i millitärtjänst! snälla! han trode verkligen att jag i högklackat, smink och iof millitärjacka men sen e faan skit insydd och inte als en sån som han har! men han gav mig massa grejer så jag nästa år skulle söka in och göra de här -.- snälla asså!



sen träffa jag lulle, och vi tog lite fina bilder :P





haha jag ser ut som en sån här katt med platt ansikte :P





fiina ;)



haha



haha så jhävla kul.. han blev typ lite rädd för alla människotr som danska! han stod så typ i en timma!



sen mötte ja upp moltas och några



dom satt på understa trappsteget för att kunna se cheerlidarna (stavar som en kratta jag vet) under kjolen ;)



sen skulle dom visa hur man gjorde..



.. det gick inte så bra om man säger så ;)



sen flippa Alexander på moltas för något! jag garva som faaen!



påväg sen tog jag av mig skorna.. fötterna hadde vullnat liite ;)

aja det var iaf i förrgår, hände massa mer kul som jag intehade bildeer på men men ..


igår

jepp, Grodan och jag bestämmde att vi skulle dra till ung, GrodaN tröttna typ direkt så hon ringde douglas och mötta upp han, och eftersom jag hade ringt julia att komma så stannade jag :) så medans var jag md Emil, davis, mark och leon haha vi drog till donken och käka sen så gick vi ut och då började mark frysa ;)



haha, faen vad jag garva assåå, på bilden skulle han altså stå kvinnligt :P

aa, iaf efter så hade jula kommit så drog till dom, det var julia 2 tjejer till och 5 killar. vi drog runt lite, flumma skit kul var det.. tills jag märkte att min mobil var borta ;) leta som faan tills jag hitta sen i info disken. var kan en stund till och sen drog jag :P´kom hem vid halv 1

det var jag dom 2 senaste dagarna :)

Kommentarer
Postat av: anonym

hur känner du lulle?

2011-08-19 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0