vet ni vad jag såg nu?

joo det är ''23:05 Spartacus: Blood and sand'' åhhhh! de e så bra i love it. det rekomenderas verkligen till alla söta bloggläsare som storbloggarna hade skrivit -.- ;) neej men det e jätte bra och han e skit sexig! inte bara för att han ser bra ut.. inte i ansiktet.. (altså ass nice kropp!, skojar inte) utan för att han e så fiin! han e som lixom.. jag vet inte men något fiint och bra! så kolla på de om ni inte ska göra något annat? för det är BARA skit på tv idag Förutom dehär!
nu ska jag laga mat tänkte jag.. de evell typ viktigt med regelbundna mattider när man e sjuk ocj äta bra eller? aja satsar iaf på den saken. pöss



okej, den blonda e snyggast, snyggast kropp! (a)  (men ni fattar grejen, halvt avklädda killar hela programmet)

btw glömde kanske säga.. men går på tv 6 23.05 glöm inte de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0