vet ni vart jag har varit?!!!!!!!!!!?!??!!??!?????!!!

jo ICA MAXI :O fatta vad kul vilken tur jag har som har en sån snäll mamma att jag får åa dit med henne -.- ;) neej men det var inte så farligt eftersom jag fick hudrengöringns-saker och fundation -.- haha.. men de gick fort så det var inte så farligt. nu kollar jag på family guy, och de e lika bra varje gång.. snart ska morsan och jag ha våran egen kräftskiva på balkongen ;)







jätte bra fundation. lite dyrare men klart värt de 149:- tror jag



rekomenderas verkligen! hade ganska dålig hy och nu e den skiit bra om man tänker på hur mycket smink jag använder. billig e den också ligger runt 25-40 kr styck. o för mig fuckar det skitbra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0