Baka

Igår efter matchen drog jag o Thea först till Donken och sen drog vi hem till notan o myste en stund. Drog sen hem o chillade med mamma. Sen blev det prata i telefon typ hela natten me "the A man" ;)

Idag ska jag till farmor och baka. Skit mysigt! Vi gör det varje år så var för inte i år med. ;) Alexandra (min sis) och Kalle (nån släkting) ska också vara med så de blir mys. Venne riktigt vad som händer ikväll. Eller jo blir plugga spanska.. *suck* aja, har Inge mer o säga puss.

Vadå? Jag gillar inte päls..


Kommentarer
Postat av: The A man

Hur mycke kostade den när jackan? Vill så gärna ha den! Bra blogg btw <3

2011-12-11 @ 23:17:22
Postat av: Mumlan

Hmmm... Du är som en hök att hitta saker...

2011-12-12 @ 04:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0