kommer kommer tiden då jag var borta i bilder



jag praoade.. såhär kul var det.. neej det var skitkul!! jag fick inte bara diska! det var bara en drivbild men min och vanjas dåliga humor ;)

mitt servett mästerverk ;)



var ute o shopa en snygg mössa åt vanja ;)



hittade stockkholms fulaste acceroar med pettson :')



varit såhär sexig..



..



..




lagt i pasta i kartrullen så sjukt snyggt och konstnärligt.



hittat en riktig goding.



utökat mina skor :)



hittat min bror.. visst e vi lika x')



det är vell dehät man har brorsor till? att städa och..



göra väggar mjukare. ;)



har käkat midag hos min gudmor och världens sötaste lilla fis.



varit fin med linnea..



och själv..



Gift mig inne på vasa muséet.. GEEEEEK



mobbat våran guide. asså ni fattar inte hur jävla kul det var



Linnea, Henke & Sigrid.. lite konstigt tycker jag att Linnea luktar i Sigrids armhåla.



skrämmt ''The gay Ones'' i en jätte mörk biosalong!



haha gurra trillar ner från scenen.. man se inte för att det var så jävligt mörkt



Henke demostrerar hur man går in i sig själv x)



dödat min fot genom att mosa den mellan min väska och trappan.



hittat ett väldrigt konstigt uttryck på boken vi läser.. :')



åkt buss med mongo hunden.. -.-



använt glasögon när dom behövs som mest ;)


haha aa, de har jag  gjort.. eller aa iaf det jag fått ner på bild :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ledsen att behöva säga det, men den där högen av servetter va faktiskt mitt verk, fel bild. men det tyder ju bara att jag är EXAKT lika bra som dig ;)pusssipusss/ vanja

2011-12-04 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0