<3

nu e man hemma :) funderar på att dra och bada! men har inte riktigt bestämmt mig! ska ialla fall ut och springa nu :) blir bad efter isf :)





jus de efter is-chilatten drog jag och lisa och sola solarium :):)
nu tänkte jag lägga upp dagens köp tänkte jag :) komentera görna vad ni tycker :)



en olje-tjosan som tydligen ska var bra för mina gelénaglar, 499:-
vanligt nagelack 129:-



ett par skit blingiga skor från Belle (favorit sko affären) ;) 499:- 100!!:-  skit bra fynd om ni frågar mig!

 

ett par högklackade skor (ganska lagom gå på stan höjd) ;D 699:- 100:- ännu bättre! skit glad är jag!




3 st navelpiercrings tsm 169:- den längst ner är från någon konstig piercringsaffär vid hötorget o dom andra är från OHIO :) 




asså vad gaaay! serriöst höll på att dö när jag såg denhär! nej men de är lite kul att dom en kommer på att göra en gay-skyltdocka x') 

pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0