Bloggpause

Hej hej, har varit SÄMST på att uppdatera.. Men det är sjukt stört jobbigt när jag inte kan ladda upp nya bilder på klotter från i phonen utan måste ha en data! O när man inte har en data utan lånar av ngn kompis ibland blir de svårt! Så jag tar en blogg-pause.. Javet att jag inte har haft den så länge Men kommer börja igen när jag får internet ( som jag hoppas e snart) så tack alla som följt min blogg! O kolla in med mellanrum för helg plötsligt kommer jag börja igen.. O de vill ni inte missa right? ;) puss o hoppas det inte dröjer :) Ps. Kanske uppdaterar lite smått i mellanår iaf när jag inte kan hålla fingrarna borta puss! Jag o min fina Johanna (lager) haha jag ser lite illamående ut, men jaohanna lager i iaf fin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0