dygnarn!!

hej :D jag har dygnat! kolla på typ 5 filmer igår :)  hehe dom var skite bra :) eller en var så läskig så jag inte kunde somna o de var då jag kom på den smarta idén dygna!! jahapp! pappi kommer om ca 1-1 1/2 timme såå ska stääääääääääääda! städa o städa, vattna blommorna gå ut med hunden, diska o fixa mig själv.. huh..? hur fan ska jag himnna hadde jag tänkt! :S aja pappa stjussar mig till stan där jag möter upp Frank på en lunch o sen drar o köper löshår till mamma som hon ska ha på ''white partyt'' ;) sen ska jag möta upp fridisen som troligtvis ska sova här <3
aja puss jag uppdaterar sen!



love u pappa



Frida och otroligt snygga Frank ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0