frågestunden..

jag hade en frågestund innan jag slutade blogga.. tänkte svara på den nu, bättre sen än aldrig liksom ;)


Anonym om Frågestund!:
Hur gammal är du?

svar: jag är 97.a altså 14

Anonym om Frågestund!:
Är du oskuld?
Vilken bh-storlek?
Gillar din blogg!!<3

svar: ja jag är i oskuld..
guess ;)



Klara om Frågestund!:
Din bästavän ? Berätta om henne/ honom
Värsta som någonsin hänt idag ?
Bästa som någonsin har hänt dig ?
Fin blogg btw :)

svar: de är min lilla groda (johanna lager) hon är lika gammal som jag o vi började i samma klass till 6.an har gått i samma klass hela årk 6 & 7 fasy jag kommer byta skola till hösten så vi kommer inte träffas lika mycket då :( men vi kommer aldrig förlora kontakten :)
hmm.. jag är liteb trög så jag fattar inte riktigt frågan men jag uppfattar den hur jag tror x) det värsta som har hänt mig än så länge idag är nog att.. jag insåg att jag var tvungen att städa -.-
det bästa som hänt mig är att.. jag venne mycket asså men bland annat att GrodaN o jag träffades tror ja :)
tack :)


<grodan3


haha om Frågestund!:
Vad väger du ? :)

svar: vad e de bra för att veta? haha för mycke iaf :P


Hihi om Frågestund!:
Äldsta killen du hållt på med, o yngsta?
Bra blogg

svar: de beror på hur serriöst du vill veta.. men som är ganska serriöst är 97 och 92.a :P
tack :)

-- om Frågestund!:
Har du bra självförtroende? Vad älskar du mest med dig själv? Vad hatar du mest?
Jag tkr du e snygg. Men man undrar.

svar: njaa, de har vell rellativt brav självförtroeende, de går upp och ner från dag till dag :P
jag älskar jub såklart min egna humor som fan (fast ingen annan gör de) men om man menar i utseense så måste jag nog säga mina ögon :) de jag mest ogillar är nog magen o benen ;) haha men man får vara nöjd med det man har endå ;)
tack söt due

Alexandra om Frågestund!:
Kan du göra en videoblogg? Skulle vilja se dig lixom mer på riktigt eller vad man ska säga. Due skriver sjukt kul :)

svar: självklart jag kan göra de ;) haha tack blir jätte glad över sånt :)
har iof varit med i min kompis videoblog ngn gång o sen har jag gjort ett maria montazami klipp (på driv);)

http://www.youtube.com/watch?v=X-P-hMiO8WM
haha, vi var lite trötta men men..

http://www.youtube.com/watch?v=q--jAolpF_8&feature=related
mm, det är jag ;)

Mee om Frågestund!:
Jag går i din skola o ser o hör dig mycke, du verkar jätte rolig o spontan o inte rädd för att göra bort dig lite. Leker du sån eller är du så på riktigt? Asså lixom är du så jämt?
Älskar din blogg
Ps. Uppdatera mera!!

svar: man hör vell inte mig så mycke (a) haha nej men jag e sån som person jag skiter i om folk tycker jag är dum i huve för det är liksom jag ;)
arrå :) skriv namn nästa gång :)

Xxx om Frågestund!: Vilka är din/dina alfa bästa vän/vänner?
Bra blogg o du är snygg

svar: har många bra vänner, men alra bästa är johanna lager som jag sa innan.
tack, skriv namn nästa gång!

<3 om Frågestund!:
5 viktigaste sakerna för dig? 5 saker du verkligen hatar?

bästa

1.mobilen
2.innebandyn
3.datan
4.mat
5.pengar ;D

sämsta

1.dåliga hårdagar (lockigt hår)
2.när batterierna tar slut
3.bråka
4.när man inser att någon sminkprudukt som man är beroende av tar slut..
5.en nagel går av ;D
man borde egentligen skriva krig, fattigdom o blablabla men de är inte jag ;)


Snygging om Frågestund!:
Säljer du dig?

svar: vad är det för jävla fråga?! de behöver jag inte ens svara på..

Mia om Frågestund!:
Känner du många kändisar? är det någon i familjen som är de eller något?
Skitsnygg är du :)

svar:haha, asså njaa, min föräldrar jobbar ju lite med sånnt så det blir några som man lärt känna genom åren ;) aa faktiskt min kusse är Malin Baryard (ryttarinna) o har en tremening eller något sånt som är Jesper Blomqvist (fotbollsspelae)

Fia-Katrina om Frågestund!:
Vad är viktigast för dig hos en kille? Säg top 5

svar:
1.längden
2.ögonen
3.snäll, omtänksam o allt dedär tjafset.
4.bredaxlad
5.snygg-rygg


Andreas
om Frågestund!:
Varför playa du mig så inåt helvette?!

svar:vad menar du nu?

Sexyboii om Frågestund!:
Vart bor du? Är du rik? Har du husdjur? Vilka sporter går du på? Bästa o sämsta ämne i skolan?
Skitbra blogg

svar: jag bor i västraormine och kungsholmen. jepp en hund. bästa är matte och historia, sämsta är Engelska och NO ;) jag går på innebandy och red men ska sluta till hösten eftersom jag måste satsa mer på både skolan o innebandyn nu när jag byter både skola och lag.


hunden :)

..
om Frågestund!:
Vem är den bästa du legat med??

svar:är i oskuld.

T.... om Frågestund!:
Är du i oskuld

svar:jepp.

Nyfiken om Frågestund!:
Undrar bara om det är du som hållt på o strulat med både arvid Svensson o Max Möller?
Tacksam för svar. Du är jätte snygg btw

svar:haha jag har inte strulat med Max ;)

Jag om Frågestund!:
Hur långt har du gått med en kille?

svar: tillräckligt för att inte skriva ut det på bloggen


Lina
om Frågestund!:
Hej, du har en jättebra blogg o är grymt snygg!
1. Hur fixar du ditt hår? Det är grymt snyggt o du har jätte mycke volym! Hur lyckas du? Eller har du grymt tjockt hår bara?
2. Vilka sminkprudukter använder du? Du har inte så mycket i ansiktet va? För det ser inte ut som det.
3. Har du någonsin haft ett serriöst förhållande? i såna fall med vem? Kan du lägga ut en bild på han då?
<3

svar:
1. haha tack :) jag tvättar det, sen plattar jag det med en ''gdh'' plattång eftersom att jag har galet lockigt hår, sen vänder jag upp&ner på huve oruftar lite, slänger upp de o lägger det lite slarvigt på sidan. så jag gör inte så mycke mer än att tvätta och platta, men så jockt håt har jag inte ;)
2.jag använder ganska mycke olika, men alla min sminka grejer är alergitestade, men jag nvänder lite grejer från make up store, face, IsaDora, L'oréal paris osv. joo jag använder typ allt man kan ha i facet, men jag e bra på att sminka mig ;)
3. nepp, aldrig.


Hanna om Frågestund!:
kan du berätta lite om dina föräldrar, hur gamla dom är osv?
röker du / dricker du?
hur brukar dina helger se ut och var ska du göra i sommar? :D
bra blogg!

svar: jepp, min mamma heter Annette Ståhl och jobbar som restaurang-chef på wallamns salonger stockholm. min pappa heter Mathias Lundström o har egetföretag. dom skilde sig typ när jag var 6 men dom e bästavänner iaf :)
nepp gör jag inte
det är sjukt olika  :) hela sommaren har gått nu me ska på lite läger o så :)

.. om Frågestund!:
asså måste bara fråga vart har du köpt din vita bikini?

svar:hm :)

Anna s om Frågestund!:
har du pojkvän? eller strular du omkring med alla?

svar:inget av det

det var alla :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0