har man tråkigt? svar ja

Namn: Em Ståhl Lundström
Piercingar: 3 i Öronen och i naveln. whopwhop
Tatueringar: Nej
Längd: 170 cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: ljus brunt ;)
Fräknar: jepp
Motto: lek livet o låt inte livet leka med dig.  
 

Kär? nej?
Önskar du att du bodde någon annanstans? jaa, typ något ställe där inte isbjörnar trivs 
Tycker du att du är attraktiv? vad e de för fråga klart jag är.
Dricker du? hela tiden
Röker du? nej.
Vilket schampo använder du? nåt bajsdyrt som jag inte fattar att morsan lägger pengar på
Vilken parfym använder du? paris hilton och timotej x)
Vad är du rädd för? förhållanden..
Gillar du att tvätta? aa jätte mycket! superkul e de! brukar hoppa över träningar för att tvätta! altså göra något jag verkligen tycker om..
Gillar du berg- och dalbanor? Ilove!!  

Senaste...

Filmen du hyrde? det är aldrig jag som gör.. folk gör de åt mig 
Filmen du köpte? jag köper dom inte heller.. de är frf andra som gört
Låten du hörde: introt till ullared x')
Låten du laddade ner? o du tror jag e så tecknisk? 
Personen du ringde? pappa
Personen som ringde dig? Frida Willix
TV-program du såg? ullared
Person du tänkte på? hahahahahahahha, boris! vd på ullared!

 Favorit...

Låt: never be replaced ;)
Sak att göra: spela innebandy och umgås med min otroligt fina vänner 
Sport: Innebandy
Dryck: det bror på vad man gör..
Kläder: spelar ingen rolll bara man har ett par riktigt höga klackar.
Film: hes the girl
Bil: ferrarri (jag kan fan heller stava)
Serie: svenska hollywoodfruar!!

Har du någonsin...

 

Gråtit över en pojke? ohh yes. för många gånger bitches  
Gråtit över en flicka? jepp
Ljugit för någon? ja? vem har inte? man måste göra de. annars kan man inte leva normalt.
Varit i slagsmål? oh yes.
Blivit arresterad? jaa absolut! haha neej såklart inte bara blivit tillsagt att inte kasta vatten på folk x)
Träffat någon från internet IRL? såklart? jag e inte från stenåldern

Antal...

Gånger du varit kär? 3
Gånger ditt hjärta brustit? jepp..
Hjärtan brustet på grund av dig? ojj, lite för många gånger kanske :S 
Tjejer du kysst? de bror på hur grovt du menar.. 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jag går inte i gymnasiet sist jag kolla
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ehh.. över 20 iaf.. asså vet inte riktigt.. men 20 som jag kan räkna.. sen är de tidningar som jag själv inte läst!

Senaste...

Boken du läste? blomblad på vinden
Personen du fick e-mail av? facebook
Personen du fick brev av? min hemliga beundrare :S.. sajk! vaffan man sickar inte brev pucko! 
Personen du fick sms av? johan
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i don´t remember  
Saken du köpte? skor (A)

 


Vad har du gjort idag? de vill du allt veta?
Var det kul? de kan jag ju inte säga
Brukar du svära mycket? det bror på vilka svordommar som räknas..
När stiger du upp på morgonen? till skolan? halv 5 halv 6 nån gång  
Vad har du på dig? naken!! om man bortser från trosor bh och en filt 
Vad ska du göra ikväll? dööööö!
Vad är du allergisk mot? folk som inte har samma humor som jag
Var har du ont? ryggen
Använder du hårspray? nej! jag har fantastisk volym endå ;)
Kan du stå på händer? jepp, fast det gör lite ont om man står för hårt på dem..
Håkan Hellström eller The Ark? måste man välja? gillar inte nån av mongoliderna
Salt eller socker? spelar ingen roll bara man får äta de

Gillar du ketchup? omg! de e mitt liv! -.- vaffan?
Är du glad nu? jätte lessen! kom på att jag bara har 150 kr kvar.. men får mer av pappsen imrg (a) love u pappa
Var du glad igår? jaa omg vad glad jag var!
Vad dansar du till? sån där du vet.. som folk brukar dansa till.. MUSIK!
Stockholm är... ? bajs bra
Göteborg är... ? bajs kontisgt 
Kan du sjunga? yepp nästa Carola.. 
Spaghetti eller makaroner? mackaroner
Land du vill besöka? gotland :)





johannas land.. bjuder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0