hemma

skulle ut med hunden! gick ett tag och gick förbi en fotbillsplan där killar i 16-20 års åldern spelade, helt plötsligt hördejag en kille i 5 års ålden skrika ''tjejen hallå vänta! hörru tjejen!'' jag vände mig om o han spran allt vad han hade! jag kolla på han o tänkte (ohh no! nu vill han hälsa på hunden som är slite smått under stimulerad)  ''hej'' ''hej?'' ''vill du komma på fest?'' ''haha va? asså njaa, tror inte att jag hinner *hosthost*'' ''joo! jag saamlar tjejer som jag o min kompis ska pussa'' ''hahahaha, jaha.. okej men jag hinner inte'' ''okej men får jag pussa dig nu?'' ''nee ehh.. måste gå, men jätte kul att träffas, HEJDÅ'' ''hejdå'' haha så fortsätter jag på långsidan av fotbillsplan, då jag ser samma kille komma från andra hållet! han hade altså sprungit runt x) ''heeeej'' ''ja, hej igen'' ''snälla jag får puss dig'' ''nej, varför ska du göra de?'' ''för jaag måste'' ''haha okej.. du kan få en kram'' ''okej :D'' kramade den lilla killen o trodde jag kom undan då jag fick världens störtsta puss på kinden.. när jag släppte han så sprang han iväg allt vad jag hadde medans jag själv inte riktigt hängtmed vad som hände.. jag hadde altså fått ett 5 årigt ragg.. -.- jag fortsatte gå då jag hörde ''eyyyy!, bruden! har du cigg?'' då de var en annan av dom äldre från fotbollsplaanen ''nej det har jag inte'' ''okej, kom hit!!jag gick dit o började snacka.. det hela slutade med att jag var på fotbollsplanen o snackade i typ 3 tim med 25 st killar.. tillslut sa jag att jag ''var tvungen att gå'' gick hem o fått typ 15 sms från olika personer.. jepp så nu lärde man känna några här med.. -.- hur faan lyckas jag.. fattar om ni fattar 0 av inlägget menmen ;) 
aja sitter vell uppe ett tag t o ska lägga mig efter
puss på er alla sööta!



alla som sett mig på stan såhär såå ber jag er om ursäkt om ni blivit rädd för monstret med för mycke saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0