min sommar i bilder

midsommar i hällevik (blekinge)


jag och evelina



investerade i lite smycken ;)


hela gänget ;)


helt normalt..


pappsen och jag :)



jag och elin handlade mat.. då jag visade upp mina fantastiska konster.. tex ha en plastpåse på huve o åka rulltrappa lite sexigt -.- 



eller att äta potatissallad med ett lock på en dricka..

eller kasta potatissalladen på Emil ;) vad jag kan va?



varit på mysiga midagar med pappa o massa av hans vänner. tex brolle som jag tycker är så sjuuuuuuuukt snygg :$



solat &..



..badat..



i massor ;)



me hunden hunden med ..



varit p´å promenader i otroligt fina kläder x)



hängt med dom hära underbara brudarna;)



gjort naglar



lurat in lukas i en barn atraktion på heron citey innan bion.. jag o johan höll på att dö!



åkt till Norrland med GrodaN



fina tjejer ;)





haha..



plockat jordgubbar!! så jävla nice!



inga komentarer



båtar var inte min grej..



bästaVän


osmidig? ohh yes!



dasset var bläää!



limmat tårna!! ;D



festat..



varit lagom sleeeten.



hälsat på dem här! så jävla söta!! jag dör!











grillat ;)



sett dom här 2 hålla på !!



lärt johanna hur man är romantisk på riktigt..



hon uppsattade de inte :(



drog till Öland med mamma och frank.. helt normala..



bakis och svårväkt ingen bra blandning -.-



fiina.. hahahhahahahaha



frank o hans trumpet konster..




lagom onyktra :)

jepp det var min sommar än så länge.. orkade inte ladda upp alla bilder.. men några blev de ;)
puuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0