Norrlan och Öland

tänkte berätta lite om norrland och öland

jag och johanna åkte till norrland för typ 1.5 v sen.. mitt ute i ingenstans men somsagt sjuuuuukt mysigt! henne farmor och farfar var det som hade de :) ingen el o dass.. haha men man klarade sig endå (nästan) nej men man solade och spelade kort o bada, åkte med båten, fiskade mm jätte mysigt där var vi 4 dagar.. kom hem på torsdagen på eftermidagen 3 tim senare satt jag i bilden påväg till öland med morsan och fran. där så bode vi i borgholm! mötta massa kompisar t frank. på kvällarna träffade jag sen massa roliga människor som jag var med pån kvällarna! på söndan kom johan en kompis så var jag med hn hela dan :) på måndagen åkte vi hem igen o nu en dag senare är man ganska trött efter allt åkande ;)



jag lagom sliten i bilen ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0