svar på komentar

mamma om White party next.:
ååh vad fiin du äär! :D'

svar:jag hoppas verkligen att det inte är min riktiga mamma utan malin ;) men tack :D


Anonym om idag:
Vad har du för bh storlek?
Vilka sminkprodukter använder du?

As fin blogg och du är så otroligt snygg :D <3

svar: jaa, de tycker jag e lite privat då ;) så bad luck!
jag annvänder allt möjligt skiit! asså märkena är sjukt olika från prudukt till produkt, men jag har fundation, puder, kajal, mascara  mm aa ni fattar ganska mycke ;)


klara larsson om shoping:
shit vad fin ballerina klänningen var :O vilken affär?

svar: den e köpt på öland då, i någon liten skit affär. men tack älskar den ;)


lite svar då hoppas ni e nöjda :) 



bild från 1.a doppet i år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0