svar på komentarer

mcspeed om asså..:
snygging ju

svar:haha, tack du



julia om Norrlan och Öland:
kan du lägg ut en bild på dig osminkad ?
grym blogg tjejen

svar: hellst inte ;) men det komer säkert hända endå någon gång ;) tack du


-.- om min fråga.. om någon har ett svar?:
aso vad får dig att tänka påå sont?

svar: jaa du, de var juh inte jag från början.



undrar om min sommar i bilder:
hej undrar bara var du köpt din vita klänning som du hade på midsommar? tacksam för svar!

svar: den är köpt på gina. den var på rea så vet inte om den finns svar :)



namn
om min fråga.. om någon har ett svar?:
haha, fan vad underbar du är em x')

svar: ja jag vet :)



:D om hej fan!:
äntligen din blogg är sjukt bra!

svar: tack vad glad jag blir :)




coolisen om Norrlan och Öland:
jag såg dig :O tyckte de var jätte likt dig! du är lika snygg IRL
bra blogg

svar: jaha tack. :)



Emma
om min fråga.. om någon har ett svar?:
hahaha! em du är så sjuk! hehe älskar din humor och nu när du skaffat blogg så får man läsa om dig och dina knäppa saker varje dag! jag skulle nog välja taggtrosor ;)

svar: jag vet! haha de är lite de som är meningen med bloggen ;) jaa, fast tänk så ont!!



de var nog alla :)





haha just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0