today

whop whop! jepp först kom pappsen o hämta mig, stjussa in mig t stan o gav ming pengar (thx) sen mötte jag upp pappa o köpte löshår till min kära moder. sedan drog jag o frankie-boy till buttericks o flumma loss som fan! de svar skoj :) sedan lunchade vi på taker på sergel/kulturhuset skit mys.. sen drog vi och hämtade ut mina klackar som har varit hos ''farbror-sko-doktorn'' x') aja dom blev faktiskt riktigt bra om ni undrar ;) aja efter det drog jag hem och gick ut typ hela en timme!! med hunden (stolt som palla fast de var bajsvarmt) drog in t stan efter de o mötte jag upp min ''bby'' på centralen som kom hem med bussen pecis ;) han var skit trött.. de var inte jag fast ja dygna (som ni fatta så blev de inte frida och jag som hängde med under bara jag utan my bby hade turen ) vi drog t han o hängde o myste runt bah, fram tills nu då han skulle på fest o jag inte palla ;) (för då var jag trött efter som jag (som vanligt) prata non stop ;) 
så nu e jag hemma, varit ute med den stora farliga aggresiva rottwilern som höll på arr dö när en fotboll sprkade ut ur fotbollsplanen typ 100 m bort.. jag orkar bara inte henne ;) btw hann köpa ett par nya skor också nån stans där på dan , yey me! :) 

pussar!
här kommer bilder från dagen o vad som införskaffades :)

 

:D




helt normal ;D



frank trivdes under ''ståndet'' x)



frank mätt o bajsnödig efter räkmackan (tycker inte att de e för mkt info) ;)



mammas löshår ;)



mina bebisar e lagade ;)



lika som dom vita!! så jäääääääävla snygga!


btw nu ska jag laga mat, prata med grodaN o sen blir det fiiiiiiiilm för hela slanten förstår ni, så jag stänger av telen för fan!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0