ullared

jepp.. nu kollar man på ullared.. fullt serriöst! vad är det för fel på alla där!? har dom som mål att gemongolider jobb? som tillexempel Ola-Conny vad e de för namn för de första o sen skulle han berätta om hanns bästa upplevelse!

reporten- vad e din bästa upplevelse Ola-Conny?
Ola-Conny- joo, de var när vi åkte till Barbados, det var som man gick in i en ångbastu.. jätte varmt.. jätte varmat, de var underbart! kännde mig så levande med grabbarna.. o sen fanns de inga ormar eller spindlar.. aa spindlar.. hmm.. spindlar... spindalar e de värsta jag vet serru så de var ju tur att dom inte fanns där.. eller dom kanske fanns med isf blundade jag för dom.
reporten-okej vad e din drömm o åka sen då?
Ola-conny- australien!!
reporten-varför?
Ola-Conny- för att jag har blivit inspererad av vildmarkslivet på tv! jag lixom om jag är på ödemarken så skaffar jag ett hus, om jag inte har någon mat, skffar jag mat, om man fryser skaffar jag en kängru eller nåt o värmer mig med så jag e ju en äventyrare till 100! fattaru eller? de skulle verkligen passa mig! Ola-Conny överlevaren de skulle passa va?
reporten-aa absolut..'
Ola-Conny- jag vet!

asså serriöst jävla cp! o sen e de en kärring som friade när dom kollade på jeans.. serri? asså VAFFAn! o nu ska dom gifta sig om en timme så nu ska dom hitta kläder.. innom en timme.. för de är ju så exklusivt på deras bröllop! vaffan det är ullared ni ska gifta er på!!! en de e en som har möhippa där! skitkul möhippa.. verkligen.. hmm, en toarulle 5:- ska vi slå till, åhh så kul! eller kanske ett sittunderlag med bamse på den tar vi! oo vilken häftig möhippa sån vill jag ha! vaffan tänker dom med jag orkar ninte! o vd:n  Boris e inte så mycke bättre! o morgan går sin kontroll rundan på lagret o tycker haqn har en viktig uppgift! o tycker de e hemskt att någon satte en engångspall i härnet ist för en europall.. vaffan!!!!!!!!!!! o sen har han fått ett kontor.. I MASKINRUMMET SÅ DE LÅTER SOM FAN, O DET VÄRSTA ÄR AT HAN E SKIT STOLT! jag orkar verkligen inte



Ola-Conny till vänster och Morgan till höger.. fiina gossar -.-



Ola-Conny och Morgan in action! :O



godingen Boris



åhh! lyxköpcentrumet!




jag  orkar inte med de här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0