Asså serriöst..

..Sämst uppdaterat av mig! Men jag ska erkänna en sak! Det är anus jobbigt att blogga från en Iphone.. Speciellt när man e sjuk o lite cpskadad som jag. Men iaf idag har jag mest chillat. Drog in o käkade på mälarpaveljongen (stavning) runt 3-4 mysiiiiigt! Sen drog jag hem o kolla big brother final o Simon vann då. Grattis så jävla mkt t han då.... men ni! Jag måste bara säga en sak. Killar (altså inte alla, men över lag) e så sjuuuuuuuukt blåsta. Asså det räcker inte med att man kan blåsa dom o lura dom typ hur sm hellst. Utan t man berättar sanningen för dom så tror dom i te på sanningen utan håller kvar vid lögnen. Asså jag dör! Killar ÄR såå blåsta. Aja nu ska jag som e sjuk (på alla sätt för en gångs skull) försöka sova, så puss på er o sov sött Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0