DIF f97

som ni alla vet i mitt lag dif f97 så ska jag sluta! jag vill bara tacka för den underbara tiden ni gett mig! vi har haft en sjukt rolig tid o kommer värkligen sakna lagets värme o humor! jag kommer sakna er helt sjukt o vill hålla kontakten till 100 med ALLA i laget! jag älskar er o ni har gett mig det jag är nu. det är ni som gjort mig så bra som jag e nu. ett stort tack till Maria o Göran som tränat mig o värkligen lagt ner tid o kraft på att utväckla mig till max! somsagt jag älskar er alla det var ett super svårt besluta att fatta att jag skulle sluta eftersom jag älskar er alla i dif f97. Jag önskar er all lycka o att ni fortsätter o utväcklas o kämpa. kommer att stötta er på matcher mm. ett stort tack till er <3

< DIF F97 3





älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0