Veckan..

sorry för den dåliga upladdningen! men vrit lite upptage o det är pain in the ass att bogga på mobilen. men ska bli bättre lovar! aja ska skriva lite om dagarna ;) om jag kmr ihåg ngt.

tisdag
städdag, slutade vid tolv o åkte sedan  o bada.
onsdag
sov först med johanna sen hade vi typ picknic med klassen o 7d1.. vi spelade brännboll o åt, sen fick vi gå eftersom det regnade åt helvette mkt.. efter de typ var johanna, jag  o douglas o käka sen drog jag hem.
lagom fiina på morgonen.

torsdag
det var matcher, asså tyå fotbolls-matcher typ klasser i mellan! asså fullt serriöst vi var HELT otippade o vann hela skiten! aja sen drog i o badade! typ jag, Johana.. o 225 personer till! sen skulle jag på träning.. eler lämna tbx målvaktssakerna t dif, jag ska juh sluta o får inte har kvar dem eftersom det är klubbens. faan sorjligt o lämna alla!
våran fina klass ;)
FREDAG

skolavslutning!! :D såå jävla nice asså! aa, fast så iof så fick vi frånvaron.. okej den var också nice om man tänker på hur lite det var om man tänker på vad jag borde ha. efter det drog typ Alla från igår o 100 pers t till lärarbryggan o bada! skit mysigt. sen bstämmde jag, johanna, maksim, denniz, fredrik, hugo & lukas att vi skulle grilla! skit mys ;) där hände det lite saker. men sen drog johanna o jag t hennes land i stavsnäs, var där runt halv 12, 12. vi drog ut o tog nakendopp skit kul! sen kom vi hem o typ somna på dirren! haha mupp vi e..
skitful bild, men det var min skolavslutningsklänning iaf. hade ett par klackar t de också.
förlåt Elias..
asså, så jävla sär! vi kollar på en gul lastbil! vad e det för fel på oss?
TAck.. tack johanna för upplysnien om att jag e ful när jag sover.
idag

vi vakn a runt 12! drog direkt ut t hennes pool o sola! SÅÅ JÄÄÄÄVLA NICE! asså fullt serriöst! en så käka vi frukost, badade lite i poolen, eller aa låg på madrasser o sola, (min madrass var det hål i såå min sjänk typ efter 5 minuter så fick pumpa upp den igen.. -.- men aja nice var det iaf. nu har vi varit o badat precis med anna, tobbe, viktor, victor & veronika. eller jag bada inte! för man var tvungen o hoppa ut för en sviiiinhög klippa.. o jag vägra ;) haha men men, nu har typ Johanna gäster så ska käka med dom. sen ska vi vell ut o träffa några :)
så jävla nice, älskar johannas land S-J-U-K-T!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0