några fina komentarer..

haha, under några dagar har man hört o sagt så undliga komentarer så måste bara dela med mig.

1
Valle kastade en korv ner för stupet! 2 sek senare reste sig en gubbe upp  var skiit arg! (asså långt nedanför) o jag o Johanna o Fredrik försökte verka alvarliga o säga åt han att säga förlåt.. då Fredrik säger
-INTE BARA ATT DET VAR EN KORV! DEN KUNDE VARIT VARM OCKSÅ!
asså fullt serriöst, det gick inte att hålla sig!
2
Jag o johanna ligger o snackar medans vi solar rygg! så det är en mur framför en.. det var massa jätte jätte små röda spindlar..
Em- det borde inte finnas något som heter rödspindelfelé!dom e juh så små så det borde inte bli ngn mat av det?!
Johanna-det finns inget som heter det!! -.-
Em- just det!
3
johanna ligger i sängen med datan o jag kommer in helt random.
Em-asså fattar inte grejen med att man måste säga sannig när man säger mammas död.. asså hon dör juh inte för det..
Johanna-*suck*
Em-visst!? :D faan jag ska ljuga på det!
Johanna- men.. åhh jag orkar inte.
4
johanna o jag skulle bada.. aa nattdoppet nivet. (i inlägget inann) vi skulle iaf springa på en 25 meter lång brygga.. vi skulle hålla varann i hand o bara springa så ingen skulle banga, johanna tog mig i handen o bärjade springa på brugan..
Em-nejnej.. VÄNTAAA! vi springer inte än, jag kommer inte orka fram x')
aja kommer säkert på fles sen.. lägger upp en random bild som e så jävla min humor! asså den passa lite in eftersom det är ett ganska konstigt inlägg..
haha, en kille i B på fotbolls dagen som spräckt byxorna!! :'''''''''D asså jag går av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0