11.15

shoo, fråga mig inte varför jag vaknar nu..? haha jaja. såg nu att min kära vän johanna laddat upp några fiina bilder på facebook på mig o henne.. så alla som har sett dom o tänker herregud så kan det inte varit serriöst från igår..
IGÅR

kom t skolan vid 12.00 kanske..? :S då hade jag missat de 3 1.a lektionerna.. hejamig! nej men det är sista veckan vaffan eller typ sista veckan? mm o så började Engelskan, men kom när det va 10 min kvar o sen sluta vi.
efter skolan var jag med min kära vän bianca först så åkte vi t Alvik ett tag o så bytte jag om från  min lodis kläder t något annat.. sen så drog vi t skolan igen. med STORA protester från mig.. där mötte vi upp Josefin o Biancas MAMMA, fråga mig inte varför..? eller joo hon skulle ha pengar ;) bortskämda snorunge. aa den blv det en ischi påväg t västermalmsgalerian. där skuller jag köpa en klänning o  ett par lösnaglar. allt gick som det skulle tills jag tappa bort min Iphone 4 :S helt hysterisk var jag, o sprang runt i hela gallerian. till vi kom in på the phone house o frågade dom i disken o fick tbx den. efter min panikslagna händelse åkte jag till donken med Binca. JOsefin hade dragit då btw. vi var dä LÄNGE.. haha, städaren sa t mig 6 ggr att ta ner fötterna från stolen framför! (det var vaden, han måste haft synproblem) men asså fattar endå inte hur han lyckades se det VARJE gång.. hade lagt upp den på 6 olika sätt.. (så han hade vell rönkensyn istllet..eller så ville han baraha kontakt med mig) aja sen ringde johanna o jag drog t hemma kväll för att hyra filmer o se på natten. sen drog vi hem o fixa oss o drog ut. mötte upp några. skiit kul var det. fast vi drog någolunanna  tidingt eftersom det blev så sjukt kallt! väl hemma kollade vi på film.. o johanna tog bilder o måste lyckas ladda upp dem på kvällen.. aja.
IDAG

planerna för idag blir först solarium med johanna, sen blir det stallet för min del. venne om jag orkar, fullt serriöst e så sjukt slut.
fina cheyer.. johannas fina bilder från igår.
den var tydeligen velldigt rolig.
jag kan hälla upp mjölk.. helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0