23:12

Kom hem från träning nu, så är trött som fan. Sorry att jag inte updaterat idag. Och sorry för att det inte kommer några bilder. Måste värkligen fixa på något sätt.. Aja iaf, idag var det skola, sliten tjej.. Var så jävla seg hela dagen. Efter det åkte jag t 1 träningen kl.5 o har tränat fram tills nu typ. Eller aa 45 min sen men endå ;) Skit kul 1.à träning med Håkan (p98:as tränare) sen träningen med Marieberg var också skit kul eftersom vi körde match mot mariebergs herrlag. Det gick bra endå :) det är iaf bestämt nu att jag ska byta lag nu iaf. Från DIF f97 till msk f96. Tack alla tjejer i dif för en fantastisk fin tid:) lycka till. Imorgon blir det kanske slagg hos Johanna BästaVän :D vi kommer vell ha lika grymt som vanligt (om det blir av) :D Ska iaf försöka sova lite så jag kommer upp t skolan i morgon :) PussEm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0