Em här..

Hej hej, somsagt har skaffat blogg nu eftersom många tjatat på mig om det.. Såå tänkte testa. Så Förvänta er inget ;) Aja idag har det inte hänt mkt als! Kom 4 timmar sent.. Som vanligt.. (så jävla typiskt mig att JÄMT o komma sent.. Jävla mupp jage) aja gick iaf på resten av lektionerna.. Aa inte för att inte skulle gjort det men iaf. efter skolan drog jag o Johanna hem till Johanna. Suprise..för er som inte vet så bor jag hos Johanna. Men iaf där skaffade vi den otroligt fina bloggen som jag skriver på just nu från min iphone (stolt som klarar det) aa sen tog jag navelpiercring. Gjorde inte så vidare ont när dom kötta igenom den 25 cm långa nålen i min navel. Haha kanske kommer ngn bild på den ngn gång i framtiden.. Sajk.. Aja hade träningsmatch efter.. Jag var inte med så Agnes stod i mål. Ducktig för att vara 1.a gången. Vi vann mot killarna.. Wiie :) sitter iaf pÅ bussen nu btw på väg hem till Nacka . Updaterar sen. (Kanske) PussEm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0