På bussen

Hej hej, nu e jag på bussen påväg t solariet. Sen blir det vell skolan  orkar verkligen inte idag (iof när orkar man?) aja tyå skit lång dag idag, derför börjat jag med solarium.. Neej vänta!!!... Det är inte ALS skiit lång dag! Vi ska se "hur många lingon finns der i världen" med skolan dag. Yes! Det är verkligen en film för mig! Okej jag ska vara helt ärlig det är bland det roligaste som finns! Efter bajs typ neej men jah har skit taskig humor! Men det kan jag serriöst inte rå för. Haha jah måste barA berätta nu när vi endå e inne på ämnet. En gång när Johanna, Andrea & Jag satt i bilen på väg hem från match så var det en kille som hade rullstol o skulle komma upp till en trotoarkant. Men när han skulle åka upp för den åkte han bara tbx! Haha han försökte typ 7 ggr men klarade det inte! asså faan vad vi garva (såklart jag mest o högst) det tyckte jag var kul. Jaa det e lite synd om honom men det VAR kul. Aja mår lite illa nu av att skriva i bussen så hejdå uppdaterar sen Em Skitful bild på mig!! Men kolla hur brun jag var!! så ska jag bli efter solariet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0