Dålig uppdatering..

Aa somsagt hann/orkade inte blogga! Först var jag på praon 10 (en jävligt chill tid endå) aa praoa till 14.15 skyndade mig till Wallmans eftersom jag skulle jobba i köket. Så var där och började 14.30 och jobbade enda fram till halv 10-10 nånting. Kom hem typ halv 12 eftersom min mamma var tvungen och vara social med massa människor.. Japp så nu e man påväg till praon igen och sen drar jag vill till Wallmans ett tag innan tränigen. Haha btw ska stå matchen på Fredag. Vi möter hässelby eller vad dom nu heter. (alla lag heter ju så undliga saker) har varit så jävla sämst senaste typ träningarna så är typ bajs nervös inför matchen.. Kbry men endå. Haha puss på er.


Hahaha, sitter på samma rad som en bajssnygg kille.. Han vägrar vända sig om men men, han har iaf snygga skor x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0