macka=elefantstor

har precis ätit en elefantstor macka!! asså heeelt galet var det!! orkade halva efter jag skärtbort halva! fatta stor då!

men men, ska vell snart fixa mig och dra in till stan och möta upp någon och sen får jag se om johanna (plugghästen) pluggat klart! jaja, ska lägga mig ett tag på golvet nu och smälata den elefantstora mackan!

men först ska ni få ett par fina bilder från igår.



Thea och Alina serriösa som vanligt ;)



thea vill iaf inte läppa oboýskeden ;)



Lager-ar inför vintern



Thea snackar ännu en gång med enkille som stalkar henne -.- tror faan att der är Mr playerB****** haha




förstör mina bilder som vanligt den jäveln!


Om någon undrar kan alina knyta skorna ;)



sån jävla tur att det var mörkt när jag gick ut x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0