rip IPhone

japp nu la min iphone av och den går inte o sätta igong.. den har bara slocknat!!!!!11 JAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGG KOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMEEEEEERRRRRRRR DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ½!!

serriöst det e min bäbis, mitt liv, min kompis när jag känner mig ensam. ska gå och deppa nu.. hejdå


vänta, vill bara dissa en sak först!
folk som inte svarar i mobilen för att dom tror att man ska säga något som man inte ska säga!! det kan vara något sopm dom verkligen vill veta! men nej nej bara för att dom tror något svara dom inte! sånt e jag så trött på. nu kommer inte de häna mer eftersom min mobil är död..

Kommentarer
Postat av: betty

testa att hålla in låsknappen och mittenknappen så kanske den kommer igång, det gick för mig ;)

2011-11-02 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0